Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan ons contactformulier in.

Veelgestelde Vragen

Als consument heb je altijd recht op de wettelijke garantie. Het aangeschafte product moet goed zijn en, bij normaal gebruik, een bepaalde tijd meegaan. De lengte van deze garantieperiode hangt af van het soort product. Naast de wettelijke garantie bestaat er ook nog fabrieksgarantie. Deze garantie geldt bovenop de wettelijke garantie. Wil je hierop aanspraak maken neem dan contact op met de fabrikant. Ook kun je soms garantie bijkopen, denk hierbij aan een extra jaar garantie. De bijkoopgarantie kan gegeven worden vanuit de fabrikant, maar ook vanuit de winkel. Voor een fabrieksgarantie of bijkoopgarantie van een fabrikant kun je contact opnemen met de de fabrikant. Voor vragen over de wettelijke garantieregeling en de bijkoopgarantie via de winkel kun je contact opnemen met de betreffende webshop.

Elk product heeft een wettelijke garantie. Daarnaast kan er ook nog fabrieksgarantie zijn. Dit is altijd duidelijk op het moment van aankoop (bijvoorbeeld een garantiebewijs). U kunt contact opnemen met de relevante online winkel om meer te weten te komen over het wettelijke beschermingsplan. Voor vragen over de fabrieksgarantie kunt u contact opnemen met de betreffende fabrikant.

Afhankelijk van het product en de situatie kan dit mogelijk zijn. Hoe lang heb je dit product gebruikt? Is het product in normaal gebruik? product type? Welk merk is het? Uit de wettelijke garantie blijkt dat je bij normaal gebruik mag verwachten dat het product een bepaalde tijd mee mag gaan. Neem hiervoor altijd contact op met de webshop. Zij helpen je verder op weg.

De online winkel en de vervoerder zijn verantwoordelijk voor de schade veroorzaakt tijdens het transport. Na ontvangst van het product en eventuele ondertekening ben je verantwoordelijk voor het product. Daarom moet je, voordat je accepteert of tekent, altijd controleren of het pakket met je bestelling tijdens het transport niet is beschadigd.

Volg altijd de retourprocedure zoals die vermeld staat op de website van de winkel.

Afhankelijk van de webshop dien je al dan niet kosten te betalen. Ook de hoogte hiervan hangt af van de webwinkel. Kijk hiervoor op de site van de webshop.

Wij gaan ervan uit dat alle bij ons aangesloten partijen werken conform de wettelijke en lokale Corona regels. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de door bij ons aangesloten partijen veroorzaakte hinder of schade.

In dit geval is de webshop verantwoordelijk. Zolang je de ontvangstbevestiging niet hebt ondertekend, ben je niet verantwoordelijk.

Het kan gebeuren dat je terechtkomt op een 404-pagina van Fysiekewinkels.nl. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vul het contactformulier in en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

Indien een specificatie van een product niet klopt vinden wij het erg fijn dat je dit doorgeeft zodat we het kunnen aanpassen. Je kunt dit doorgeven via het <a href="https://www.fysiekewinkels.nl/contactformulier/" rel="noopener noreferrer nofollow">contactformulier</a>. Wij zullen dan de specificatie controleren en indien nodig aanpassen.

Fysiekewinkels.nl staat altijd open voor suggesties en verbeterpunten. Vul je suggestie of verbeterpunt in op ons <a href="https://www.fysiekewinkels.nl/contactformulier/" rel="noopener noreferrer nofollow">contactformulier</a>.

Je hebt bij een online aankoop wettelijk recht op een zichttermijn van 14 dagen.

Omdat wij het belangrijk vinden om ons te focussen op het vindbaar maken van de lokale partijen hebben wij besloten niet zelf een webshop (het winkelmandje) te beginnen. Rechtstreeks bij ons bestellen is dus niet mogelijk, maar bestellen kan uiteraard gewoon op de vertrouwde manier bij al onze aangesloten webshops. Heb je hier vragen over? Vul dan het contactformulier in.

Meer informatie

Voor meer informatie verwijzen wij u ook naar onze algemene voorwaarden.